• Laagste prijsgarantie
  • Snelle levering

Wanneer je een bestelling op Loungeset.be of één van onze andere webshops plaatst, dan vind je op de pagina van het product de verwachte verzendperiode. Wanneer een product op voorraad is, dan is dit 2 tot 5 werkdagen. Mocht het product niet direct op voorraad zijn, dan staat de verwachte verzendperiode bij het product.

 

Gratis verzending

Wij verzenden al onze bestellingen vanaf € 50,- gratis binnen België. Je hebt dus geen verzend- of orderkosten, de prijs van het product is de prijs die je betaalt. Bij bestellingen onder de € 50,- rekenen wij € 6,75 aan verzendkosten.

 

Berichtgeving over je bestelling

Je wordt doormiddel van e-mails op de hoogte gehouden over de status van jouw bestelling. Het kan voorkomen dat onze e-mails in je spambox terecht komen, wij willen je vragen om jouw spambox dus ook te controleren.

Verzending / Levering van je bestelling

Afhankelijk van het artikel dat je hebt besteld loopt de verzending op verschillende manieren. Wij werken voor het verzenden van onze producten samen met Emens Distributie, Transmission, DACHSER, DPD (internationaal) en PostNL. Van bestellingen die via PostNL, DPD en DACHSER verlopen ontvang je altijd een Track&Trace code. Bij Emens Distributie en Transmission nemen de transporteurs altijd contact met je op via de telefoon of de mail. Ze zullen een afleverafspraak met je inplannen op een tijd en dag dat het uitkomt. Hierdoor komt het (bijna) nooit voor dat er niemand thuis is tijdens de levering. Mocht er toch niemand thuis zijn terwijl de transporteur er is dan zal hij direct contact met je opnemen via de telefoon. De transporteur kan, als je daar toestemming voor geeft, het product in de tuin plaatsen of een nieuwe afleverafspraak met afspreken. 

Onderstaand per merk welke verzendmethode van toepassing is:
Garden Impressions: Transmission
Hartman: Emens
4 Seasons Outdoor / Taste by 4SO: Emens
Lesli Living / Outdoor Living / Supper Club: Emens
Platinum: Emens
AeroCover: PostNL
Suns: Emens
Buddha Lounge: Emens / Transmission
Exotan: Emens
Allibert / Keter: PostNL ([email protected])
Winza: PostNL
Plinthit: PostNL / DPD
Nesling: PostNL
SVG: Emens

 

Geen e-mail ontvangen, ook niet in mijn spambox.

Wanneer je geen e-mail van ons ontvangen heeft, maar je wilt wel weten wat de status is van je bestelling, dan kan je het beste even contact met ons opnemen. Voor ons is het dan makkelijk als je ons even een e-mail stuurt ([email protected]), met daarin uw bestelgegevens:

 

- De naam waarop je besteld hebt
- Eventueel jouw bestelnummer/ ordernummer
- Eventueel het product wat je besteld hebt.

 

Je krijgt dan zo snel mogelijk een reactie. Houdt je er in ieder geval rekening mee dat er op werkdagen binnen 12 uur wordt gereageerd. Het kan ook zijn dat je op werkdagen binnen enkele minuten al een reactie hebt. Wij zijn continue bezig om vragen binnen een zo kort mogelijk tijd te beantwoorden

 

Bent je in de buurt?

Heb je een vraag en ben je in de buurt? Loop dan even bij ons naar binnen, dan kunnen wij je direct helpen onder het genot van een kopje koffie.