Klantenservice vragen

Wij proberen u altijd zo goed mogelijk op weg te helpen, daarom hebben wij voor u al een aantal vragen hieronder beantwoord. Zit uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op. Dit kan per email naar [email protected]

1. Waar blijft mijn bestelling Bestellen
2. Betalen
3. Leveren
4. Retourneren
5. Schade
6. Annuleren
7. Showroom
8.Overige vragen
9. Klachtafhandeling

 

1. Waar blijft mijn bestelling Bestellen

Ten eerste onze excuses dat wij u in onzekerheid hebben gebracht, waardoor u de vraag stelt, waar blijft mijn bestellen? Om u zo goed & snel mogelijk te helpen vragen wij u om een contactformulier in te vullen. Wij kunnen dan makkelijker en snel uw bestelling vinden. Wij streven ernaar om op werkdagen voor 16:00, u nog dezelfde dag te informeren. Bij grote drukte lukt ons dit niet altijd, onze excuses daarvoor. Ga naar het formulier, waar blijft mijn bestelling?

KLIK HIER en stel snel uw vraag, waar blijft mijn bestellen?

 

Bestelling of betaling mislukt

Is je bestelling of betaling mislukt, neem dan direct even contact met ons op. Er kunnen meerdere redenen zijn waardoor het niet goed is gegaan en graag zoeken wij uit wat de reden is, zodat dit niet nog eens gebeurt.

Stap 1: Neem direct contact op
Bel ons op 035-8200321 of stuur ons een e-mail als we niet bereikbaar zijn. Graag in de mail uw naam, bezorgadres + telefoonnummer vermelden + de producten die u graag wenst te bestellen. Wij reageren dan zo snel mogelijk met een voorstel.

Stap 2: Wij controleren uw bestelling & betaling
Misschien is je bestelling of betaling al wel goed binnen gekomen. Wij kunnen dit direct controleren en je hiervan ook op de hoogte brengen.

Stap 3: Wat ging er mis
Graag komen wij er achter wat er mis ging, zodat wij dit kunnen verbeteren. Wij zullen dus enkele vragen stellen over het verloop van je bestelproces en welke apparaten en internet provider je hiervoor hebt gebruikt.

 

 

2. Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Via onze payment provider kunt u gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden: 

In de winkel:
- Pin
- Credit card

Online in de webwinkel
- iDeal
- Visa
- Mastercard
- MisterCash (België)
- Paypal
- SprayPay
- AfterPay (België)
- Klarna
- In3

Al onze betalingen exclusief Paypal lopen via het beveiligde netwerk van Pay.nl. Betalingen van Paypal lopen via het beveiligde netwerk van Paypal zelf.  

 

Ik heb gekozen voor een overschrijving, wat nu?


Als u gekozen heeft voor de optie overschrijven dan wachten wij tot de betaling binnen is. U hoort een e-mail te ontvangen, waarop onze betaalgegevens staan. Vermeld altijd uw bestelnummer erbij en/of de naam waraop u het product laat bezorgen.


Als u zo snel mogelijk uw bestelling geleverd wilt krijgen, dan adviseren wij om iDeal te kiezen of na uw betaling een bewijs te sturen dta het overgeschreven is. Dit kunt u dan sturen naar: [email protected]

 

Hoe kan ik onder mijn Spraypay betaling uitkomen?

Met SprayPay kan je gespreid betalen op het internet. Als je momenteel niet al je spaargeld wil besteden is dit de ideale optie. Bij SprayPay betaal je maandelijks een deel van het bedrag. Om gebruik te maken van SprayPay moet je minimaal voor € 250,- en maximaal € 2500,- kopen. Indien je een betaalovereenkomst aangegaan bent met Spraypay kan je dit ontbinden door het gehele openstaande bedrag, zonder extra kosten, over te maken met het contractnummer. Sneller aflossen (bijvoorbeeld in 6 maanden) kan ook door extra over te maken naar ons rekening nummer met de vermelding: sneller aflossen …….. contractnummer. Het extra bedrag dat je dan overmaakt wordt afgetrokken van het openstaande bedrag en de rente wordt enkel berekend over het openstaande bedrag.

Voor meer informatie over Spraypay en het contract zie: Spraypay Gespreid betalen

 

3. Leveren

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar ik wil graag weten wanneer deze wordt geleverd. 
 
De levertijd van uw bestelling staat op de productpagina beschreven. Gemiddeld rekenen wij 2 tot 5 werkdagen levertijd. Als de levertijd langer is dan op de website staat vermeld, word u persoonlijk door ons geïnformeerd. Heeft u niets gehoord en bent u toch benieuwd, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan per email naar [email protected]n.nl of ga naar de pagina Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
 

 

4. Retourneren

Wat moet ik doen als ik het product retour wil sturen?

Wanneer u een product retour wilt sturen, dan kan dit binnen 14 dagen nadat u het product heeft ontvangen. U kunt uw retour kenbaar maken via ons retourformulier: KLIK HIER. Om uw aanvraag zo snel mogelijk te verwerken, is het voor ons makkelijk als u dit formulier zo volledig mogelijk invult. Wij nemen dan contact met u op, zodat uw product zo snel mogelijk retour gestuurd kan worden. Het is zeer belangrijk dat de verpakking en het product in nieuwsstaat is, anders ontvangt u geen volledige restitutie. 

Lees zorgvuldig de informatie en de verwijzigen naar de retour voorwaarden en retourkosten, zodat er voor u en ons geen verrassingen meer zijn.

 

 

5. Schade

Mijn bestelling is ontvangen, echter is deze beschadigd. Wat moet ik doen?

Wij verzoeken u om binnen 48 uur na ontvangst, per schade formulier (schade bij levering) bij ons aan te geven wat er precies beschadigd is. Vul hiervoor het schadeformulier zo compleet mogelijk in. KLIK HIER om het formulier schade bij levering in te vullen. Lukt dit niet, stuur dan een mail naar [email protected]

Upload bij het schadeformulier/ mail ook uw foto’s ter onderbouwing en bewijs. Zonder foto’s kunnen wij het helaas niet in behandeling nemen. Wij sturen het schadeformulier op naar de leverancier om uiteindelijk met een passende oplossing te komen en dit terug te koppelen naar u toe.

Het is belangrijk dat u binnen de 48 uur doet, zodat er uitgesloten kan worden dat deze schade door u zelf per ongeluk is ontstaan. Na deze 48 uur gaan wij er vanuit dat dit door u zelf is ontstaan. Om discussie te voorkomen, adviseren wij om dit binnen de 48 uur te doen.

  

6. Annuleren

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Hoe moet dit?

Je bestelling annuleren? Neem dan direct contact met ons op, zodat wij eventuelen administratie, handeling en transportkosten kunnen voorkomen. Je kunt ons het beste bellen op: 0031(0)35-8200321 en als wij niet bereikbaar zijn, dan graag een mail sturen naar: [email protected] met als onderwerp in capslock: ANNULEREN + je ordernummer.

Stap 1:
Bel ons 0031(0)35-8200321. Zijn we niet bereikbaar, stuur een mail [email protected] met als onderwerp: ANNULEREN + je ordernummer.

 

Bestelling annuleren
Je bestelling annuleren is gratis wanneer je bestelling nog niet verwerkt is. Is jouw bestelling al wel verwerkt, dan moeten wij kijken hoe ver deze al is verwerkt. Een order verwerking, kunnen wij namelijk opdelen in 3 categorieën:

  • Administratie.
  • Handeling.
  • Transportkosten.

Mocht je order nog niet verwerkt zijn, dan is annuleren gratis.

Administratie:
Is je order al wel verwerkt, maar nog niet klaargezet/ verwerkt in het magazijn, dan brengen wij alleen de administratiekosten in rekening.+ € 3,95 bij postpakketten.

  • + € 7,50 bij groot transport.

Handeling:
Is jouw order al wel klaargezet door het magazijn, maar nog niet geplaatst in de vrachtauto voor verzending. Dan betaal je in ieder geval de administratie kosten + handeling. 

Handelingskosten zijn 10% van je order waarde, met een max van € 15,-.

  • Handelingskosten
    • + € 3,95 bij Postpakketten.

    • + € 9,50 bij groot transport.

€ 24,50 is het maximale wat in rekening gebracht kan worden voor de administratie + handelingskosten.

Transportkosten:
Dit is per product en per land verschillend. In de tabel op pagina retourneringskosten, vind je alle prijzen. KLIK HIER

 

 

7. Showroom

Wil je een bezoek brengen aan onze showroom, dan bent u van harte welkom. In het hoogseizoen zijn wij 7 dagen in de week open. In onze showroom staat een selectie van het online aanbod, waarbij het assortiment in onze toonzaal, gedurende het jaar wisselt. Voor actuele openingstijden en ons adres, ga naar: https://www.tuinmeubelen.nl/showroom

 

8. Overige vragen

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil het afleveradres wijzigen. Is dit mogelijk?

Wanneer u direct na het plaatsen van een bestelling erachter bent gekomen dat het afleveradres verkeerd is, kunt u het beste ons een mail sturen naar [email protected].
Meld hierbij uw ordernummer en het juiste afleveradres, om duidelijk aan te geven om welke bestelling het gaat. Als dit kostenloos nog mogelijk is, zullen wij dit uiteraard doen.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze graag wijzigen. Is dit mogelijk?

Wanneer u direct na het plaatsen van een bestelling erachter bent gekomen dat u iets vergeten bent, kunt u het beste ons een mail sturen naar [email protected].
Meld hierbij uw ordernummer, naam en geef duidelijk aan om welke juiste en onjuiste producten het gaat en wat er gewijzigd moet worden. 

 

Ik wil graag een product bestellen, echter kan ik deze niet in mijn winkelwagen plaatsen, hoe komt dit?

Het kan voorkomen dat een product uit voorraad is en van de website wordt afgehaald. Als u later een keer via google zoekt, komt u terecht op een oude pagina. Google slaat namelijk deze pagina’s op, terwijl deze niet meer functioneel zijn. De koopknop is dan ook verdwenen.

 

Ik heb een cadeaubon/ kortingsbon, hoe gebruik ik deze?

Wanneer u een product besteld en hierbij een cadeaubon wilt gebruiken, kunt u deze op de volgende manier gebruiken:

STAP 1: plaats product in winkelwagen, door op “In winkelwagen” te klikken.

STAP 2: voer de cadeaubon in onder “ voor een cadeaubon in als u er een heeft”.

STAP 3: klik op “cadeaubon gebruiken”

 

Waar vind ik een kortingscode?

De producten van tuinmeubelen.nl hebben standaard de laagste prijsgarantie. Daarom maken wij geen gebruik van kortingscodes.

 

Kan ik een track en trace code van mijn bestelling ontvangen?

Wij verzenden niet standaard een track & trace code, omdat wij deze niet altijd krijgen van het transportbedrijf. Transporteur bellen of mail altijd, zodat u op de hoogte bent over de levering. Houd uw spamm/ mailbox goed in de gaten en luister altijd uw voice mail af. Is de bezorgtijd verstreken die op de product pagina staat? neem dan contact met ons op. KLIK HIER voor het speciale "waar blijft mijn bestelling formulier". Via dit formulier krijgt u het snelste een reactie. Werkt dit formulier niet, stuur dan een mail naar: [email protected]. Doe dit pas, zodra de bezorgtijd verstreken is die op de product pagina staat.

 

Kan ik zelf een bezorgafspraak maken?

Onze transporteurs nemen zelf contact op met u op om een afspraak te maken voor de levering. Het gaat hier om externe transportbedrijven en zij maken hun eigen afspraken. Dit doen wij zelf niet.
Mocht u na paar dagen nog geen bericht hebben ontvangen en toch nieuwsgierig zijn naar uw bestelling, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen. U kunt uw mail sturen naar: [email protected].

 

Kan ik mijn bestelling ook later dan de genoemde levertijd laten leveren?

Dat is altijd mogelijk. U kunt dit het beste aangeven door te reageren op uw bevestigingsmail en hier aan te geven wanneer u uw bestelling wenst te ontvangen. Heeft u deze niet ontvangen, dna graag al uw gegevens mailen naar [email protected]

 

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen met een orderwaarde van boven de €50,- worden in Nederland gratis bezorgd (m.u.v. de Waddeneilanden). Voor bestellingen met een orderwaarde van onder de €50,- zijn de verzendkosten minimaal €6,95. Dit geldt ook als de orderwaarde €49,95 is.
Wij leveren ook buiten Nederland en België. Voor informatie over de verzendkosten naar een ander land kunt u het beste ons een mail sturen naar: [email protected].
Meld hierbij het adres waar het heen moet, om welke producten het gaat en het aantal. Wij zullen dan de transportkosten opvragen bij 1 van onze transport partners en u daarover informeren.

 

Als mijn bestelling vertraging oploopt, krijg ik hierover dan een bericht?

Het kan voorkomen dat een product later leverbaar is. Vaak staat dit al aangegeven op de productpagina. Wanneer een product uit voorraad is nadat u besteld heeft, proberen wij u daarvan zoveel mogelijk over te informeren. Hierin geven wij de uitgestelde levertijd aan of de geschikte alternatieven.

 

Wat gebeurd er als ik producten bestel met verschillende levertijden of merken?

Als u verschillende producten besteld met verschillende levertijden, wordt deze pas uitgeleverd wanneer uw bestelling compleet is. Uiteraard kunt u er wel voor kiezen om de bestelling gespreid geleverd te krijgen. Stuur ons een mail naar: [email protected] en dan gaan wij dit voor u in werking zetten.

Wanneer u verschillende producten besteld met verschillende merken, dan wordt uw bestelling afzonderlijk verzonden. Elk merk heeft weer zijn eigen logistiek proces. Zo kan het dus betekenen dat product A in week 32 wordt afgeleverd en product B in week 33.
Wilt u hier van afwijken en alles tegelijk uitgeleverd hebben? Laat het ons dan even per mail weten.

 

Ik twijfel over een aankoop, kan ik het product eerst ergens bekijken?

Wanneer u het product wilt testen, ervaren en proberen, kan dit helaas niet via internet. Een aantal producten hebben wij in onze showroom staan in Naarden. Wij adviseren wel om vooraf contact met ons op te nemen of de gewenste set te bezichtigen is. Stuur ons een mail naar [email protected] en vermeld hierin welke set u wilt bezichtigen.

 

Ik twijfel over een aankoop, kan ik het product terugsturen als deze niet bevalt?

Als u binnen 14 dagen contact opneemt met onze klantenservice, dan kunt u uw product retourneren. Vul ons retourformulier in op onze website en vul alles zo uitgebreid mogelijk in. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief/ exclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling.
De retourkosten zijn altijd in rekening voor de klant. Wat deze kosten zijn is even afhankelijk van de grootte van de bestelling. De retourkosten zijn altijd voor u en deze worden verrekend met het aankoopbedrag. Een product terugsturen moet wel aan een aantal dingen voldoen:

  1. Voldoet het aan retour voorwaarden? KLIK HIER.

  2. Artikel moet - indien redelijkerwijs mogelijk 100% nieuw zijn en in de originele verpakking herpakt worden.

  3. U heeft 14 dagen bedenktijd, te tellen vanaf de datum na ontvangst.

  4. Producten moeten niet gemonteerd zijn. Heeft u ze wel gemonteerd dan mogen wij hiervoor waardevermindering in rekening brengen als ze daardoor zijn beschadigd.

  5. Houd rekening met eventuele retorukosten. KLIK HIER

 

Ik heb mijn bestelling geannuleerd, maar mijn geld nog niet ontvangen. Hoe zit dit?

Als u uw bestelling heeft geannuleerd, dan storten wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug op uw rekening. Door het beveiligde betaalsysteem waar wij gebruik van maken, duurt dit maximaal twee werkdagen. Het is ook mogelijk dat u een bestelling via creditcard heeft besteld. Dan bestaat er een kans dat uw creditcard maatschappij het geld nog even vasthoudt. Staat het geld na lange tijd nog niet op uw rekening? Stuur ons dan een mail naar [email protected]

  

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er mist een onderdeel, hoe nu verder?

Het kan keer voorkomen dat er bij een bestelling onderdelen missen. U kunt dan het beste ons een mail toesturen naar [email protected]. Vermeld hier duidelijk uw ordernummer en welke onderdelen er ontbreken. Eventuele foto’s om uw verhaal te ondersteunen is altijd welkom.
Wij nemen na uw email contact op met de desbetreffende leverancier en gaan ervoor zorgen dat het ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk uw kant op komen.

 

Een tijd geleden heb ik een bestelling geplaatst, maar nu is er iets kapot gegaan. Heb ik nog garantie?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Omdat wij verschillende merken verkopen zijn er ook verschillende garanties van toepassing per merk. Globaal gezien gelden de volgende garanties per merk (er kunnen uitzonderingen zijn, informeer hiervoor bij onze klantenservice):

  • Garden Impressions: 2 jaar
  • 4 Seasons Outdoor: 5 jaar
  • 4 Seasons Outdoor Hullaro wicker : 10 jaar
  • Taste by 4 Seasons: 5 jaar
  • Lesli Living / Supper Club/ Outdoor Living: 3 maanden
  • Suns: 5 jaar
  • Hartman: max 5 jaar (afhankelijk van artikel)
  • Platinum:  -parasols met stofklasse 1: 1 jaar
                      -parasols met stofklasse 2 & 4: 2 jaar
  • AeroCover: 2 jaar
  • Allibert: 2 jaar
  • Keter: 2 jaar
  • Nesling: 5 jaar
  • SVG: 5 jaar
  • Plinthit: 30 dagen tevredenheids garantie
  • Winza: 3 maanden
  • Exotan: 2 jaar

Standaard geven wij een eigen garantie van twee jaar op alle producten. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Daarnaast verschilt het het per merk hoeveel garantie er wordt gegeven. Mocht er iets kapot zijn van uw bestelling, adviseren wij om contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt het beste ons een email sturen naar [email protected].
Vermeld hierin duidelijk uw ordernummer, ernst van de schade en ook foto’s hiervan. Zo hebben wij alles compleet om te kijken voor een passende oplossing.

 

Ik twijfel tussen twee producten, waar zit het verschil tussen de twee producten?

Wij richten ons veel op de prijs/kwaliteitsverhouding. Als je twee van dezelfde soort producten ziet is de kans groot dat de duurdere van betere kwaliteit is gemaakt. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met het materiaal, de grootte of de stof van het product. Mocht u het verschil precies willen weten tussen producten waar u over twijfelt, neem dan contact met onze klantenservice. U kunt ons een email sturen naar: [email protected] of ons te bellen op telefoonnummer: 035 - 82 00 321.

 

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Op de productpagina op de website staat of het product in voorraad is. Mocht je een grote afname willen bestellen en niet zeker zijn of er voldoende op voorraad is, adviseren wij contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan via onze email:  [email protected]. Vermeld hierin duidelijk om welk product het gaat en om de hoeveelheid. Soms wilt het zo zijn dat er voorraad fouten zitten in onze webshop voorraad. Helaas komen wij daar altijd later achter. Wij zullen u dan zo snel mogelijk op de hoogte brengen.

 

Kan ik ook zakelijk, B2B, een bestelling plaatsen?

Op Tuinmeubelen.nl bieden we een zeer groot aantal producten aan. Deze producten zijn van een hoog kwaliteitsniveau en vaak zeer geschikt voor zakelijk gebruik. Wil je zakelijk een groot aantal afnemen? Neem dan contact op door te mailen naar [email protected]

 

Hebben jullie het complete assortiment in de showroom staan?

Tuinmeubelen.nl heeft een assortiment van ruim +10.000 producten. Wij kunnen deze helaas niet allemaal in de showroom kwijt. Heeft u een product op de website gezien en wilt u deze bezichtigen? Neem dan eerst contact op met de klantenservice. Zo bent u er zeker van dat het product bij ons in de showroom staat en dat u niets voor niets rijdt.

 

Op de productpagina staat een langere levertijd vermeld, is dit een definitieve leverdatum?

Het kan voorkomen dat producten pas later leverbaar zijn. Dit staat vaak op de volgende manier aangegeven op de productpagina: “Uitlevering in week 27”. Dit is een indicatie en geen definitieve levertijd. Producten worden verscheept en dit kan extra vertraging oplopen door verschillende omstandigheden. Wij proberen altijd een zo specifieke week of datum te vermelden. Helaas lukt dit niet altijd.

Ik wil het aankoopbedrag overboeken. Wat betekent dit voor de snelheid van leveren?

Bij nationale betalingen, middels overboeking duurt het maximaal 2 werkdagen voordat de betaling is verwerkt. Voor internationale overboeking kan het tot 5 werkdagen duren.
Nadat we de betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling doorgezet. Wilt u de bestelling zo snel mogelijk geleverd hebben, vragen wij u om een print-screen op te sturen van uw betaling. Dit zal worden erkend als betalingsbewijs. U kunt uw printscreen van de betaling naar onze klantenservice toesturen. Dit kan naar [email protected]. Geef hier duidelijk uw naam en ordernummer door waar het om gaat, zodat wij dit ook makkelijk kunnen verwerken.

 

Is uw elektronische betaling mislukt?

Is uw betaling via iDEAL mislukt? Controleer dan eerst of het geld afgeschreven is of niet. Is dit niet het geval? Dan kunt u direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven, maar heeft u na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice. Voordat u contact met ons opneemt, vragen wij u om eerst uw ordernummer op te zoeken. Deze staat altijd bij uw afschrijving vermeld.

 

Ik krijg het bericht dat mijn creditcard is geweigerd. Wat nu?

Als u een bestelling gedaan heeft en u wilt met de creditcard betalen en u krijgt bericht dat uw creditcardcard is geweigerd, is altijd vervelend om te horen.
Wij willen namelijk, net zo graag als u, dat u zo snel mogelijk uw bestelling in ontvangst kan nemen. Wij hopen dat u begrijpt dat wij voor u en voor onze veiligheid controles uitvoeren. Wanneer uw creditcard wordt geweigerd, zal het gereserveerde bedrag gelijk worden teruggestort. Hierna kunt u de bestelling gewoon opnieuw plaatsen. Wij vragen dan wel om dan via bijvoorbeeld IDEAL of PayPal te betalen.

 

Kan ik een los onderdeel van een product bestellen?

Als u het product waar u een onderdeel voor zoekt bij ons hebt gekocht, dan willen wij u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt dan ons een email sturen naar [email protected]. Vermeld hier duidelijk uw ordernummer en om welk onderdeel het gaat. Graag zien wij als toevoeging ook duidelijke foto’s, zodat er geen misverstanden hier over kunnen ontstaan.
Heeft u het product niet bij ons gekocht? Dan kunt u geen gebruik maken van het loungeset.nl garantieplan. In dat geval raden wij aan om contact op te nemen met de winkel waar u het product destijds gekocht heeft.

 

Ik heb een vraag over een product?

We hebben een breed assortiment met ruim +10.000 producten. Wij hebben passie voor onze producten en breiden onze kennis uit door producttrainingen te volgen, zodat we gespecialiseerd zijn in iedere productgroep. Deze informatie vind u op de productpagina's op onze website.
De productinformatie bestaat uit een of meerdere productfoto's, een korte omschrijving, een opsomming van de belangrijkste eigenschappen, een uitgebreide omschrijving en de technische details. Wanneer mogelijk bereiden we de informatie uit met handleidingen.
Het kan gebeuren dat u geen antwoord kunt vinden op uw vraag. Neem dan contact op met de klantenservice. Deze informatie zal dan ook op de website worden aangevuld.

 

8. Klachtafhandeling

Mocht je een klacht hebben over een geleverd product of over onze dienstverlening dan lossen wij dit graag voor je op. Wij vinden het zeer vervelend wanneer er iets mis gaat bij één van onze bestellingen en vinden service en kwaliteit zeer belangrijk. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze service, communicatie en producten. Wij zullen elke klacht dan ook met de grootste aandacht behandelen en er alles aan doen om deze naar tevredenheid af te handelen. 

 

Wij behandelen een klacht op de volgende manier:

-         Je kunt een klacht indienen door contact met ons op te nemen via de mail [email protected], via de telefoon ( 035 - 82 00 321 ) of via het contactformulier.           

-         Je ontvangt zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie naar aanleiding van je klacht  (op werkdagen binnen 48 uur).

-         Om de klacht zo snel mogelijk goed te kunnen oplossen, ontvangen wij graag een foto per mail van de betreffende klacht. Dan kunnen wij dit gelijk beoordelen en de juiste oplossing hiervoor zoeken.

-         Wij bekijken  je klacht en proberen een gepaste oplossing te vinden.

-         Wij gebruiken deze ervaring, om nieuwe situaties te voorkomen.

 

Mocht het toch voorkomen dat je niet tevreden bent over de oplossing en de afhandeling, dan is er de mogelijkheid om een onafhankelijke partij, namelijk het Thuiswinkel Waarborg of het ODR naar de klacht te laten kijken. Onze webshop is bij dit keurmerk aangesloten en wij hanteren dan ook de voorgeschreven algemene voorwaarden. U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl)