• Laagste prijsgarantie
  • Snelle levering

Schade bij levering

Geen zorgen, wij zorgen voor een nette oplossing. Heb je schade bij de levering van jouw bestelling, dan vinden wij dit ten eerste zeer vervelend en graag bieden wij onze excuses hiervoor aan. Wij zullen ervoor zorgen dat dit netjes wordt opgelost. Wat moet er gebeuren?

Schade bij levering

Stap 1: Melding maken
Je moet binnen 2 dagen na ontvangst van jouw bestelling een melding maken dat er schade is bij levering. Dit kan per telefoon en als we daar niet bereikbaar zijn, dan per mail, WhatsApp of in de winkel.

Doe je dit niet, dan kunnen wij er niet vanuit gaan dat deze schade door het transport is gekomen of door jezelf. Om deze vervelende discussie te voorkomen, maak je deze schade binnen 2 dagen kenbaar.

Stap 2: Foto’s
Wij hebben altijd foto’s nodig als bewijs. Stuur ons deze foto’s door per mail of whats-app.

Stap 3: Oplossing
Wij komen met een gepaste oplossing voor de schade die is ontstaan. Afhankelijk van de situatie kan het onderstaande aangeboden worden.

  • Nieuw product zonder schade.

  • Financiële compensatie.

  • Compensatie in bijpassende accessoires.

  • Terug halen van het product en je ontvangt jouw aankoopbedrag retour.

  • Een andere oplossing in overleg met je.