Schade bij levering

Heel vervelend, maar geen zorgen wij gaan opzoek naar een nette oplossing. Heeft u schade bij de levering van uw bestelling, dan vinden wij dit ten eerste zeer vervelend en graag bieden wij onze excuses hiervoor aan. Wij zullen ervoor zorgen dat dit netjes wordt opgelost. Vul binnen 2 dagen na ontvangst van uw bestelling het onderstaande formulier in. Zo ontvangen wij in 1x alle belangrijke informatie die wij nodig hebben.

Formulier


Extra info


Wat gaan we doen?


Stap 1: Melding maken

Graag zo snel mogelijk en bij voorkeur binnen 2 dagen na ontvangst van je bestelling een melding maken dat er schade is bij levering. Dit kan per telefoon en als we daar niet bereikbaar zijn, dan per mail, WhatsApp of in de winkel. 

Stap 2: Foto’s

Wij hebben altijd foto’s nodig als bewijs. Deze stuurt u door via dit formulier. Als dit niet lukt, dan zullen wij vragen of dit per mail of whats app kan.

Stap 3: Oplossing

Wij komen met een gepaste oplossing voor de schade die is ontstaan. Afhankelijk van de situatie kan het onderstaande aangeboden worden.

  • Lakstift.
  • Financiële compensatie.
  • Compensatie in bijpassende accessoires.
  • Terug halen van het product en je ontvangt jouw aankoopbedrag retour.
  • Nieuw product zonder schade.
  • Een andere oplossing in overleg met u.