• Laagste prijsgarantie
  • Snelle levering

Reparatie

Reparatie van je producten kunnen wij in veel gevallen aanbieden. Wanneer je een reparatie bij ons aanmeldt, zullen wij deze beoordelen en aangeven wat wij voor je kunnen betekenen. Hieronder vindt je de meest voorkomende reparatie situaties die wij tegenkomen.

Reparatie onder garantie

Heb je een product bij ons gekocht, dan kan het zijn dat hier nog garantie op zit. Wettelijke garantie betekent dat je recht hebt op een goed product. Als een product niet deugt, heb je recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van jouw geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product langer meegaat dan het andere.

Is het probleem met het product jouw schuld, bijvoorbeeld door windschade, onjuist gebruik, te zware belasting, stormschade etc.? Dan heb je  geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van je geld. Heb je het product normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie.

  • Wat is er kapot:
  • Hoe is het kapot gegaan:
  • Naam:
  • Adres + nummer:
  • Postcode:
  • Plaats:
  • Land:
  • Aankoopbewijs:

Reparatie zonder garantie

Reparatie zonder garantie is bij ons ook mogelijk. Je hebt het product bijvoorbeeld ergens anders gekocht of het garantie termijn is voorbij of je schade, valt niet onder garantie. Per geval moeten wij beoordelen of wij het kunnen repareren of niet. Graag ontvangen wij de onderstaande gegeven, zodat wij dit in behandeling kunnen nemen:

  • Reden reparatie: reparatie onder garantie of niet onder garantie.
  • Naam:
  • Adres + nummer:
  • Postcode:
  • Plaats:
  • Land:
  • Foto’s van huidige product:
  • *Merk product:
  • *Product naam:
  • *Artikelnummer:

* Graag dit doorgeven, mocht je dit niet meer weten, dan hopen wij dat we aan de hand van de foto’s het kunnen achterhalen.

Losse onderdelen

Is je parasoldoek bijvoorbeeld gescheurd, je slijt doppen in der de stoel zijn versleten of er is een ander onderdeel van je tuinmeubelen aan vervanging toe? dan kunnen wij vaak losse onderdelen bestelling. Mocht het onderdeel nog steeds beschikbaar zijn en te bestellen, dan zullen wij u informeren wat de kosten hiervoor zijn. Hierna kun je beslissen of je dit onderdeel wilt bestellen. Graag ontvangen wij de onderstaande gegevens:

  • Naam:
  • Adres + nummer:
  • Postcode:
  • Plaats:
  • Land:
  • Exacte onderdeel wat vervangen moet worden.
  • Foto’s van je huidige product:
  • *Merk product:
  • *Product naam:
  • *Artikelnummer: