• Laagste prijsgarantie
  • Snelle levering

Levertijden

De levertijden verschillen per product maar 90% van ons assortiment kunnen wij binnen 3 werkdagen leveren.
Hieronder vind je per globaal de verschillende levertijden die je kunt verwachten

Levertijden op product pagina

De actuele levertijden staan altijd aangegeven op de productpagina. Wij streven ook altijd om deze levertijden aan te houden. In 99% van de gevallen, zal dit dan ook altijd het geval zijn.

Berichtgeving over de levering

Je krijgt altijd bericht over je levering. Dit is per transporteur verschillend. Hieronder vind je per verzendmethode hoe je op de hoogte wordt gesteld over de levering van jouw bestelling.

Pakketten tot 100 x 50 x 50 cm

Pakketten tot 100x50x50 cm worden over het algemeen altijd met Postnl.nl verstuurd. Hierbij ontvangt je van PostNL.nl een mail met je track trace code, zodra het pakket gescand wordt. Hierna kun je op Postnl.nl je pakket volgen en eventueel een bezorg wijziging kunnen doorgeven.

  • Track trace via mail.

EmensHNF

EmensHNF bezorgt enkele tuinmeubelen merken van ons. Zij bellen je altijd vooraf om een bezorgafspraak te maken. Mocht je niet opnemen, dan spreken zij je voice mail in. Het is dus belangrijk dat je deze afgeluisterd, als heeft besteld. Tevens zullen zij je een mail sturen of een sms.

  1. Bellen.

  2. Voice mail.

  3. SMS of mail.

Bezorging komt niet goed uit:
Komt de bezorging niet uit? Neem dan direct contact op via de de contactgegevens in de sms of e-mail die je hebt ontvangen van de transporteur en neem contact met ons op.

Hoekstra transport

Hoekstra transport bezorgt alle Garden Impressions tuinmeubelen. Zij sturen je altijd de avond voor levering een e-mail met daarin de bevestiging dat je jouw bestelling gaat ontvangen. Tevens krijgt je op de dag van de levering een sms met daarin een meer specifiek tijdstip van bezorgen. Bijvoorbeeld tussen 12:00 en 14:00.

  1. E-mail.

  2. SMS of mail.

Bezorging komt niet goed uit:
Komt de bezorging niet uit? Neem dan direct contact op via de de contactgegevens in de sms of e-mail die je hebt ontvangen van de transporteur en neem contact met ons op.

Dachser

Alle bestellingen buiten Nederland en België worden georganiseerd door Dachser transport. Wij zullen je berichten zodra het transport ons magazijn verlaat, waarna het enkele dagen daarna bij je bezorgt wordt. Je kunt zelf communiceren met Dachser, als je wilt weten op welke dag er bezorgd gaat worden. Helaas is het niet mogelijk om op 1 specifiek tijdstip of dag te bezorgen.

Waar blijft mijn bestelling

Is je bestelling niet geleverd binnen het aantal dagen, welke vermeld staan op de productpagina, dan raden wij je aan om even contact met ons op te nemen. Dit kunt je het beste doen per mail.
Vermeld hierin het volgende:

  • De naam waarop je besteld hebt.

  • Postcode.

  • Eventueel je ordernummer (is niet noodzakelijk)

Vaak hebben wij aan de eerste 2 gegevens genoeg, mocht je jouw ordernummer bij de hand hebben, dan zou dit ook makkelijk zijn.