Klantenservice

Heb je een vraag? Vind hieronder enkele snel koppelingen naar pagina's welke antwoord geven op veel voorkomende vragen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen neem dan contact op met onze klantenservice. Je kan ons het beste bereiken via ons  contactformulier of via [email protected] Heb je liever telefonisch contact? Neem dan contact op via 035-8200321 (ook bereikbaar via WhatsApp). In ons hoogseizoen kan de wachttijd langer zijn dan gebruikelijk. In veel gevallen, kunnen we je dan sneller en beter helpen als je ons per mail of via het contactformulier benaderd. 

garantie en reparatie Garantie en reparatie         

advies Advies

 

Klachtafhandeling

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).