Klantenservice

Heeft u een vraag? Vind hieronder enkele snel koppelingen naar pagina's welke antwoord geven op veel voorkomende vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen neem dan contact op met onze klantenservice. U kunt ons het beste bereiken via ons  contactformulier of via [email protected] Heeft u liever telefonisch contact? Neem dan contact op via 035-8200321. In ons hoogseizoen kan de wachttijd langer zijn dan gebruikelijk. In veel gevallen, kunnen wij u dan sneller en beter helpen als u ons per mail of via het contactformulier benaderd. 

MOMENTEEL ONDERVINDEN WIJ EEN STORING WAARDOOR TELEFONISCH CONTACT TIJDELIJK NIET MOGELIJK IS. WE HOPEN DE STORING ZO SNEL MOGELIJK OP TE LOSSEN. EXCUSES VOOR HET ONGEMAK.

Top 5: Klik op de zin om naar de juiste pagina te gaan:

 

1. Waar blijft mijn bestelling?

2. Retour/ ruilen

3. Schade bij levering

4. Showroom

5. Onderdelen bestellen

 



bestellen icon Bestellen



betalen Betalen



bezorgen Verzending en levering

 


laagste prijs garantie Laagste prijs garantie


onderdelen en montage Onderdelen en montage


retouren Retouren


garantie en reparatie Garantie en reparatie         


Showroom Showroom

 


advies Advies




Veiligheid Veiligheid


Zakelijk Zakelijk

 


Overig Overig

 


 

Klachtafhandeling

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).